Potrebujete
psychológa alebo služby kouča?
- Koľkých spokojných a lojálnych zamestnancov máte vo vašej firme?
- Ste stabilný tím, alebo vo vašej spoločnosti prebieha neustála výmena pracovníkov?
- Do akej miery a akým spôsobom medzi sebou komunikujete?
- Čo je pre vašich zamestnancov motivačné a čo ich demotivuje?
- Vedeli vaši radoví zamestnanci riaditeľa aj naživo, alebo sú s ním v kontakte len cez povestné "listy riaditeľa"?
- Viete aký je skutočný potenciál jednotlivých členov vášho tímu?
Na tieto a mnohé ďalšie otázky dokážeme nájsť konkrétne odpovede prostredníctvom analýzy spokojnosti zamestnancov, ktorú v základných krokoch definujeme takto:
- spokojnosť zamestnancov vo firme
- uplatnenie osobnostného a odborného potenciálu jednotlivcov
- motivácia pracovníkov
- tímová kooperácia vo vnútri firmy
- potreby a očakávania pracovníkov v oblasti ďalšieho vzdelávania
- identifikácia pracovníkov s organizáciou a s prácou v nej
- poznanie filozofie vedenia firmy ako aj cieľov a zámerov vedenia firmy
- spokojnosť s organizačnou štruktúrou firmy
- úroveň kreativity pracovníkov
- interná komunikácia
V oblasti personálneho poradenstva poskytujeme komplexnú ponuku služieb
Ponuka obsahuje vytváranie hodnotiacich systémov, popisov pracovných pozícií, poskytujeme individuálne poradenstvo pre manažérov a radových zamestnancov, realizujeme koučing pre tímy aj pre jednotlivcov.
Poradenstvo pri výbere pracovníkov – Development centrum
Systém interaktívnych programov, mapujúcich okrem osobnostného profilu človeka aj jeho spôsoby riešenia modelových situácií, individuálnych a skupinových úloh. Systém Development centrum je vytvorený špeciálne pre efektívny výber pracovníkov na manažérske pozície a pozície so zameraním na obchod a predaj, napr. obchodných reprezentantov a obchodných riaditeľov či projektových manažérov.
Ciele development centra
Cieľom Development centra je vytvoriť ucelený a plastický obraz toho, do akej miery, akým spôsobom a s akým potenciálom sú u klientov rozvinuté jednotlivé kompetencie (pri stanovovaní zisťovaných kompetencií sa vychádza vždy z individuálneho kompetenčného modelu firmy).
- Identifikujeme ich silné stránky a možnosti rozvoja,
- zadefinujeme ako vedia hodnotení klienti riešiť problémové situácie,
- ako zvládajú stresové situácie,
- ako riešia konfliktné situácie,
- ako reagujú a komunikujú so svojim okolím,
- ako sa dokážu prezentovať navonok a pod.